Zet je vlog erop!

09-04-2012 12:30

Ja het klopt, ik moet mijn vlog erop zetten. Maar het kan nog niet, eerst moet iedereen die er in voor komt hem bekijken. Maar als ik hem naar iemand stuur kan die het niet openen. Maar wanneer gaat die er nou op? I DON'T KNOW.

Ik wil het er graag opzetten maar het voelt zo nep, niemand leest mijn blog, mensen weten niet eens dat het bestaat. Niemand komt zomaar op mijn youtube account. Het is zo schamtelijk hoe weinig mensen dit lezen.

& Sowiezo , ik maak geen reclame. Ik kan het niet op mijn hyves/twitter/facebook zetten. Als mensen dit bekijken , tjah, vinden ze het vast dom en dan moeten ze natuurlijk in het echt weer een reactie over alles geven. Niet dat ik ooit iets met facebook doe ofzo...

Ik kan er gewoon niet tegen hoeveel mensen er in mijn klas zitten die niet om uit te staan zijn. Gewoon omdat het is; Je bent cool of je bent niks. Er zit zo wat niks tussen. Ik ben dus niet cool, en dat boeit me niet, ik ben mezelf en ga nu echt niet over iedereen roddelen, stoer doen, iedereen uitschelden, vechten,  enz. Nee , zo ben ik niet en ik ga me niet aanpassen.

Ik erger me zo erg aan die kinderen. Ze voelen zich geweldig , echt ik haat ze zoooo erg.
bvb

ik hou van dieren, en hun maken er dan allemaal grapjes over. Serieus, jongens als mijn klasgenoten dit lezen.

Ik haat je ;) en je kan best een keer normaal doen. En mij raakt het niet zo, want ik weet gewoon dat jullie sukkels zijn, maar andere kan het wel heel erg raken. Die gaan elke avond huilen omdat jullie zo zijn. & dan ga je je schuldig voelen over een paar jaar. Dus kap met je stom heid en doe is normaal.

 

Deze titel slaat niet op wat ik allemaal schrijf xd

Ik wil wel vaker schrijven voor me blog, maar dat moet ik eerst wat ideeen hebben