TESKUHHHH!

18-03-2012 12:05

Nou, wat heb ik lang niet geschreven. Ik wou echt graag een leuke blog, schrijf ik er maar 3 dingen op.
Ik heb het gevoel dat ik shopverslaafd word, klinkt een beetje raar. maar ik ben over me konijnen speetjes heen. Nee, eigelijk niet. Ik hou nog steeds super erg van dieren en wil nog wel konijnen dingen kopen, maar de laaste tijd dat ik naar de winkels ga koop ik meer make-up. Ik wil me meer verdiepen is make-up. Het klinkt nu al super arrogant enzo, alsof ik zo'n make-up bitch ben, zo noem ik dat.

Maar dat bedoel ik niet, ik draag zegmaar al mascara en oogpotlood en soms eyeliner. Maar ik wil me verdiepen (LOL) in oogschaduw.
Het is moeilijk om het echt heel mooi te doen zegmaar. Dat je niet een kleurtje hebt maar dat het mooi overloopt.
Ik heb vrijdag 16 maart 2012, leuke spulletjes gekocht. Ik zo daar graag een shoplog van willen maken. En dat op youtube zetten. Maar op youtube zie je de ware IK. En ik wil zegmaar ook vloggen. Maar ik wil dus niet arrogant overkomen, en het probleem is. Ik ben 14! Maar ik lijk 11. En dat ik ook heel vervelend want dan lijk ik nog raarder. Ik wil geen aanstelster zijn maar ik heb een keer een filmpje gemaakt en ben er niet tevreden over.
Mijn youtbe kanaal heet lievediertjus. Ik wil er dus gewoon leuke filmpjes opzetten, shoplogs, enz.

Ik weet nog niet zeker of ik het doe. want je weet , ik zal bang zijn voor nare reacties (Whaha deze zin xd)
Ik wou even zeggen dat ik de meeste beautybloggers of mensen die vloggen of hun make-up look showen echt super irritant!! OMG ik word soms echt gek van ze. Maar er zijn er een paar die leuk zijn. Maar de allerleukste, die mij ook inspireerd, die gewoon de allerbeste vlogger/bogger/beautyblogger/ enz is, ISSSSS.... TAMTAMTAM

 

 

TESKE

 

Teske is helemaal geweldig!
Voordat ik wist dat Teske bestond, vond ikbeautyfilmpjes maar stom. Wat veel aanstellers. Maar toen ik eindelijk was teske had gehoord was ik echt super blij. Haar filmpjes zijn geweldig! Ze is zo spontaan en gek en dat is echt leuk! Haar zus Saske en haar vriendinnen Sanne enzo hebben ook leuke filmpjes!
Maar Teske springt er voor mij echt uit.

 

<--- TESKUHHH!!

 

& ik praat nu wel over veel aanstellers, maar ik ben dus bang dat ik dus ook zo dom over kom in die filmpjes.Daarom twijfel ik.
EN IEDEREEN DIE DIT LEEST KIJK HAAR FILMPJES!!