Tegek jurkje ? Nee toch maar een speeltje voor mijn konijn.

26-12-2011 19:06

Ja, ik wil altijd als ik naar superleuke programma's kijken met super leuke kleren, snel kopen , kopen en kopen! Maar als ik naar de winkels ga kom ik altijd terug met iets uit de dierenwinkel ! Niet altijd, maar wel vaak. Ik neem altijd wel iets lekker voor mijn konijn mee, en die vind dat helemaal niet erg! Maar als ik dan weer leuke kleren moet uitzoeken voor de volgende dag, mis ik toch wel de echt leuke kleren. Ik ben simpel, ik denk meestal wel over wat ik aan doe en wil er ook graag een leuke ketting of armband bij, maar uiteindelijk draag ik gewoon een shirt , broek en normale schoenen. Niks bijzonders dus, en daarom wil ik het even over mijn nichtje hebben.

Ja mijn nichtje, ik weet niet of ze het leuk vind als ik over haar schrijf, maar dat moet ze zelf maar weten.
Ik ben jaloers op haar, niet dat ik haar daardoor ga haten of ga janken omdat ik haar wil zijn, nee gewoon om haar kledingtijl.
Ze loopt op hakken (ik loop daar op als een debiel (debiel is een raar woord) )  ze heeft super mooie kleren! Super leuke accesoires! Ja, ik ga altijd met zo'n missie op pad, leuke accesoires kopen en ik kom altijd weer thuis met een konijnen speeltje ! Ja, ik geef wat op dieren en wil later ook 6 konijnen, maarja, alsnog wil ik leuke kleren!!
Ja jongens, mijn nichtje ziet er altijd leuk uit (of kleed ze zich alleen leuk aan als ik kom?) Ik wil ook best pumps, maar ik val waarschijnlijk.

Ik zie nog wel wat ik koop, ik ga zowiezo deze vakantie een aantal kleren weggooien, online shoppen en shoppen in de stad, jaha ik word nog eens shopverslaaf (in kleren enzo, niet in speeltjes voor mijn konijnen/hamster)  Al hoewel ik neit weet of mijn meoder wel zo veel wil betalen voor mij.... (ja jongens ik heb geld maarik wil een wii omdat ik justdance wil spelen (ahhahhh) (ja ik ben droog))

Nou dit was mijn 2de blog,

------doei------