Dankjewel Sinterklaas

27-12-2011 10:42

ikwas van plan me kamer op-te-ruimen maar wou toch liever een blog schrijven. Denet heb ik leuk me haar gekruld met mijn krultang die ik heb gekregen voor kerst. Ja kerst, niet sinterklaas (Sorry daar dacht ik even aan want op eerste kerstdag zei mn opa: Dankjewel sinterklaas) (meer dan 2x )

Ik heb vandaag maar even leuke kleertjes aan gedaan en de hakken va me zus staan er geweldig bij,,, Helaas zijn ze te groot en van me zus....GRRR. me enter doet het niet. Denet weer wel en nu weer niet. WAT IS DIT. Nou nu weetje wel even dat ik nu alles dicht bij elkaar schrijf. Willen jullie een mening geven over wat ik aan heb in het ''gastenboek''' Nou dit was mn blog.... ik ga zo naar me bff ff justdance spelen (denkik) en deze avond ga ik nog naar een paardenshow. AJUUSS :)